fredag 8. februar 2013

Etter tre uker

Endelig er Lillegutt tilbake igjen hos meg. Jeg har ikke hatt han ordentlig på tre uker. Og det er herlig å ha han tilbake nå.
Jeg har nemlig vært på HV-øvelse sist uke. Det var jo egentlig den uka jeg skulle ha Jesper. Og det er jo ikke bare-bare å bytte uker. Så da ble det sånn denne gangen. Men nå er vi tilbake på riktig spor igjen.

HV-øvelse

Som sagt så var jeg på HV-øvelse sist uke. I utgangspunktet så tenker man jo "åhh.. ikke nå igjen". Men skal jeg være ærlig så synes jeg det faktisk er helt greit. Ut i skogen å leke krig. :) Fri fra jobben en uke, og stress og mas hjemme. Man blir liksom 18/19 år igjen på et øyeblikk.
Jeg må også skryte litt av HV området mitt. De har faktisk klart å gjøre leksjonene interessante.
Også har jeg blitt sanitetsmann. Har ikke mye erfaring der, men er ihvertfall genuint interessert i hvordan kroppen fungerer.




71nord

Da er første audition for 71 grader nord over. Ikke akkurat go'følelsen etter det intervjuet. Det var gruppeintervju, med meg og to andre søkere. Vi fikk 5 min på oss å fortelle litt om seg selv. Egentlig alt for kort tid, og jeg sto igjen med masse ord som ikke hadde rukket å komme ut. Men vi får bare vente å se. Skulle få mail i løpet av mars, om jeg kommer videre til andre audition.

Nå er det ihvertfall helg. Og morgendagen skal nytes. :) Også er det renn i Varingskollen på søndag. Da skal jeg være rennleder.
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar