torsdag 7. februar 2013

71° nord

Tjohei...
Tenkte jeg skulle prøve å blogge litt igjen, jeg da. Hadde en liten skrivesperre som utartet seg til en midlertidig stopp i skrivinga. Men vi får se om ikke skrivehumøret kommer tilbake nå.

Uansett... I morgen skal jeg faktisk på 71°nord audition. Det blir spennende. Var å prøvde meg for noen år siden også. Da kom jeg til audition nr 2. Får håpe det holder litt lengre denne gangen. Og at jeg kanskje har lært av feilene sist. Men det er ikke lett å komme gjennom nåløyet. Aner jo egentlig ikke helt hva de ser etter. De siste årene har de jo tatt med så mye rart. Virker som en del av de aldri har vært i naturen engang.
Jeg tror ihvertfall jeg har mange av de egenskapene som trengs for å vinne. Men først må jeg komme meg ned til Lindesnes. Første hinder; en audition i morgen. 
Woohoo... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar